رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجتمع امام خمینی (ره) مشهد بازدید و بر لزوم کار جهادی و تلاش مضاعف با هدف تسریع و تسهیل دسترسی مردم به خدمات حقوقی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجتمع قضایی امام خمینی (ره) مشهد بازدید کرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در رأس هیئتی از مقامات قضایی و ستادی از مجتمع امام خمینی (ره) مشهد بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه بازدید از مراکز قضایی با حضور در مجتمع قضایی امام خمینی (ره)، در جلسه شورای معاونان محاکم عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان مشهد شرکت و طی بازدیدی از بخش‌های مختلف این مجموعه دیدن کرد.

در این جلسه خلیلی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات انجام شده توسط قضات و کارکنان مجموعه دادگستری شهرستان مشهد؛ بر لزوم کار جهادی و تلاش مضاعف با هدف تسریع و تسهیل دسترسی مردم به خدمات حقوقی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود قانونی با یک نگاه نوآورانه در جهت پیشبرد هرچه مطلوبتر امور باید بهره برد تا شاهد ارتقاء رضایتمندی‌های عمومی از عملکرد دستگاه قضایی باشیم.

وی افزود: با توجه به رصد عملکرد کلیه همکاران؛ توجه ویژه‌ای به توانمندی‌ها و اقدامات ابتکاری در چارچوب موازین مبذول خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه محمدرضا فرزی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مشهد و سرپرستان مجتمع‌های قضایی مشهد به ارائه گزارش پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.